1396-08-13 09:10
795
0
46145
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس:

استکبار به دنبال مستعمره‌ کردن کشورهای جهان است / تسخیر لانه جاسوسی اوج شکست قدرت استعماری آمریکا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی اوج شکست قدرت استعماری آمریکا بود ، اذعان داشت : انقلاب امام خمینی (ره) و ملت ایران حرکت عظیم و فرهنگ اسلام و ایستادگی در مقابل غرب را به ‌وجود آورد که در دنیا سابقه نداشت. 

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌ الاسلام علی شیرازی در جمع مردم استان گلستان در مصلی گرگان با بیان اینکه روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، اظهارکرد: در 13 آبان سال43 امام خمینی(ره) به ترکیه تبعید شدند و امام خمینی (ره) در آن زمان در سخنرانی خود بیان کرد که ای علمای نجف و ای علمای اسلام، من اعلام خطر می‌کنم، امروز اسلام در خطر است.

وی با اشاره به اینکه استکبار در حقیقت دنبال مستعمره‌ کردن کشورها ست ، گفت: از نظر استکبار در جهان باید یک عده ظلم کنند و عده‌ای هم ظلم بپذیرند. عده‌ای استعمارگر و عده‌ای هم استعمارپذیر باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد : انقلاب ما در حقیقت برای شکستن این نگاه بود و اینکه می‌گوییم ملت ایران دنبال استقلال سیاسی، فکری، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی نظامی بود، به علت این است که این کشور را مستعمره کرده بودند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) پرچم استقلال‌خواهی را از سال 41 بلند کرد ،تصریح کرد: آمریکا و غرب نتوانستند اعتراضات مستدل امام خمینی (ره) را برعلیه خود تحمل کند و به پادشاه ایران دستور داد تا امام راحل را از کشور تبعید کند.

حجت‌ الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی اوج شکست قدرت استعماری آمریکا بود ، اذعان داشت : انقلاب امام خمینی (ره) و ملت ایران حرکت عظیم و فرهنگ اسلام و ایستادگی در مقابل غرب را به ‌وجود آورد که در دنیا سابقه نداشت. 

وی ادامه داد: در زمانی که عده ای تصور می کردند بدون غرب نمی توانند حکومت کنند امام (ره) و ملت ایران این حرکت را ابداع کردند که اسلام می‌تواند بشریت را نجات دهد ، حکومت کند و به ملت‌ ها استقلال ببخشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه اگر مسئولان و ملت ‌های کشورهای اسلامی تسلیم حرف اسلام شوند، جهان تغییر خواهد کرد ، اذعان داشت : امام خمینی (ره) با آمدنش این فکر را که برای حکومت نیاز به غرب و استعمارگران داریم را عوض کرد و فرهنگ غربی را در هم شکست و به دنیا نشان داد اسلام حرف نو برای حکومت‌ ، اقتصاد، سیاست و حتی اداره جهان دارد.

وی با اشاره به اینکه آنچه امروز در کشورهای منطقه شاهد هستیم نشان می دهد اگر امت ‌ها زیر پرچم دین حرکت کنند قدرت‌های استکباری و رژیم صهیونیستی در برابر اراده ملت ‌ها هیچ کاره‌ اند ، افزود: همین آمریکایی ‌ها در زمان صدام به عراق حمله کردند اما بعدها خودشان گفتند در عراق هزینه کردیم اما جمهوری اسلامی پیروز میدان بود.

وی با اشاره به اعترافات آمریکایی‌ها در خصوص ایجاد تروریست در سوریه و عراق ، تصریح کرد: آمریکا همه قدرت خود و حامیانش را بسیج کرد تا نگذارد جمهوری اسلامی در عراق و سوریه پیروز شود اما نتوانستند حتی با طراحی جدید جدا کردن اقلیم کردستان از عراق در همان گام اول شکست خوردند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.